Cosul dvs. este gol...

Catalog produse

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Termeni si conditii de utilizare a magazinului BISSELL ROMANIA

1. Site-ul bissellromania.ro ce comercializeaza aspiratoare,spalatoare covoare, tapiterie sau pardoseli, mopuri eelctrice cu aburi, consumabile si accesorii pentru aceste produse si care ofera servicii in domeniu este proprietate a SC SHARK TECHNOLOGY SRL. Accesarea si utilizarea acestui site trebuie sa respecte conditiile si termenii descrisi mai jos. Accesand si afisand acest site sunteti de acord in mod implicit si neconditionat cu urmatorele prevederi. In acest sens recomandam citirea cu atentie a acestor Termeni si conditii.

2. SC SHARK TECHNOLOGY SRL isi rezerva dreptul de a modifica si a adauga noi prevederi fara o notificare in prealabil.

3. Informatiile prezentate pe acest site nu au valoare de oferta angajanta pana in momentul in care dumneavoastra nu ati lansat o comanda prin una dintre modalitatile prezentate pe acest site.

4. Site-ul www.bissellroamania.ro prin intregul sau continut: imagini ale aparatelor si nu numai, texte de prezentare ale aparatelor si nu numai, logouri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date, apartine SC SHARK TECHNOLOGY SRL si include informatie protejata de legea copyright-ului. Referintele la materiale, echipamente si informatie privata apartinand altor companii, pot fi utilizate doar cu aprobarea expresa a tuturor partilor implicate.

5. SC SHARK TECHNOLOGY SRL administreaza acest site cu rol principal in comertul electronic cu aspiratoare,aparate de curatenie, consumabile, accesorii si echipamente, dar si de a informa, de a fi in contact cu dumneavoastra. Puteti descarca informatii de pe acest site, dar numai pentru scop necomercial si numai pentru a o utiliza in interesul dumneavoastra personal. Transmiterea, modificarea, reutilizarea, publicarea, raportarea sau utilizarea in orice mod a acestor informatii in scopuri publice sau comerciale, fara acordul scris al SHARK TECHNOLOGY SRL sau a partenerilor sunt strict interzise.

Datele de identificare si de contact ale SC SHARK TECHNOLOGY SRL sunt urmatoarele:

S.C. SHARK TECHNOLGY S.R.L.

Nr. Inregistrare Registrul Comertului: J40/11192/2009,

Cod Unic de Inregistrare: RO 12282843

 

Conditii legate de comercializarea aspiratoarelor, echipamentelor, consumabilelor si accesoriilor

Comandarea de produse (aspiratoare, aparate curatenie, consumabile, accesorii ) prin intermediul acestui site echivaleaza cu acceptarea de catre dumneavoastra ("Cumparatorul") a prezentelor Conditii.

1. Pretul aspiratoarelor si al echipamentelor:

Preturile afisate pe site-ul bissellomania.ro includ TVA, iar Taxa Verde este calculata separat.

Comanda minima recomandata este de 500 lei pentru a beneficia de transport Gratuit.

 

2. Vanzarea aspiratoarelor, echipamentelor, accesoriilor si consumabilelor :

In cazul in care ati ales modalitatatea de plata la livrare, contractul de vanzare-cumparare intre Cumparator si SC SHARK TECHNOLGY SRL se considera incheiat la momentul livrarii produselor si platii contravalorii acestora. Daca valoarea produselor achizitionate este sub 500 ron, SHARK TECHNOLOGY SRL va percepe o taxa de transport in functie de tarilele firmei de curierat si de zona in care se face livrarea.

 

3. Termene de livrare aspiratoare, echipamente, consumabile si accesorii :

 

In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului de aspiratoare www.bissellromania.ro se incadreaza intre 2 zile si 5 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii, asta daca pridusul comandat exista pe stoc. In cazul in care ati optat pentru plata prin virament bancar, SC SHARK TECHNOLOGY SRL se obliga sa livreze produsele comandate dupa data la care s-a efectuat creditarea contului nostru bancar cu pretul produselor. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, SC SHARK TECHNOLOGY SRL va returna pretul in maximum 3 zile lucratoare in contul bancar din care aceasta a fost ordonat, cu exceptia cazului in care dumneavoastra ati fost de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat prin fax sau e-mail.

 

4. Taxe transport si ramburs aspiratoare, echipamente, accesorii, consumabile

In cazul comenzilor cu o valoare minima de 500 RON, SC SHARK TECHNOLGY SRL va suporta cheltuielile de transport in limita acoperirii firmei de curierat. In celelalte cazuri, Cumparatorul va suporta cheltuielile pentru transport. Acestea se pot se factura separat de catre casa de expeditie sau pot fi incluse in factura pentru produsul comandat. La comenzile in valoare mai mica de 500 RON, pretul transportului este de aprpx.20 - 35.00 RON. Suma este valabila pentru orice localitate din Romania in care firma de curierat livreaza. Exceptie Bucuresti in care costul transportului este de aprox 15.00 Ron.

 

 

5. Garantie echipamente

Costurile si riscurile privind transportul produsului la service-ul nostru si ianpoi este intra in sarcina cumparatorului.

Toate echipamentele si aspiratoarele comercializate de magazinul nostru , beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Conditiile de acordare a garantiei sunt cele mentionate in certificatul de garantie, de aceea va recomandam sa cititi cu atentie acest document.

Toate aspiratoarele, echipamentele si consumabilele sunt insotite obligatoriu la livrare de certificat de garantie. Lipsa certificatului de garantie al aspiratorului sau al echipamentului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe email catre www.bissellromania.ro

Persoanele fizice beneficiaza de 24 de luni garantie, iar personele juridice beneficiaza de 12 luni garantie. Garantia acopera defecte de fabricatie si nu defecte datorate proastei manipulari.

CONDITII GARANTIE:

·         GARANTIA ACOPERA DEFECTE DE FABRICATIE SI NU DEFECTE DATORATE PROASTEI MANIPULARI!!!

·         DACA APARATUL ESTE MODEL DE  CASA SI SE CONSTATA CA A FOST FOLOSIT PROFESIONAL, GARANTIA NU MAI ESTE VALABILA indiferent daca este achizitionat pe persoana fizica sau juridica!

·         TRANSPORTUL LA SERVICE SI INAPOI ESTE SUPORTAT DE CATRE CLIENT!!!

 

Va rugam ingrijiti aparatele achizitionate de la noi, curatati bazinele, schimbati sacii si filtrele la timp, curatati periile !!! Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, orice cost al reparatiei chiar daca aparatul este in garantie va fi suportat de catre cumparator!

PRODUSELE DESTINATE UZULUI CASNIC, DAR ACHIZITIONATE PE PERSOANA JURIDICA SI FOLOSITE PROFESIONAL, NU BENEFICIAZA DE GARANTIE!

Nu fac obiectul garantiei :

1)    produsele care prezinta defecte fizice;

2)    produsele utilizate in conditii neadecvate;

3)    produsele manipulate incorect;

4)    produsele cu defectiuni datorate exploatarii incorecte a produsului;

5)    produsele neingrijite ( aparate murdare sau a caror consumabile nu au fost schimbate la termenul corect ).

6)    Produsele pentru care s-au utilizat alti detergenti decat cei de la BISSELL sau SEBO sau cei recomandati si vanduti de firma naostra.

Garantia se anuleaza daca se constata Interventia pentru punerea in functiune sau repararea echipamentelor de catre alte persoane decat cele autorizate de catre importator.


Garantia se anuleaza daca se constata interventia pentru punerea in functiune sau repararea echipamentului de catre alte persoane decat cele autorizate de catre importator.

 

        Va rugam ingrijiti aparatele achizitionate de la noi, curatati bazinele, schimbati sacii si filtrele la timp, curatati periile !!! Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, orice cost al reparatiei chiar daca aparatul este in garantie va fi suportat de catre cumparator!

         

6. Returnarea produselor

In conformitate cu OUG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul SC SHARK TECHNOLOGY SRL, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra. Rambursarea pretului catre dumneavoastra nu se va face dupa primirea produsului si confirmarea emisa de SC SHARK TECHNOLOGY SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra. Efectuarea platii la momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a produsului, dreptul de denuntare ne mai putand fi exercitat dupa aceasta data. SC SHARK TECHNOLOGY SRL isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in care denuntarea unilaterlala este efectuata doar in scopul prejudicierii SC SHARK TECHNOLOGY SRL.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Produsele comercializate de SHARK TECHNOLOGY SRL pot fi returnate in maxim 14 de zile de la data achizitionarii.

 

·         Pentru a fi returnate este OBLIGATORIU ca produsul sa fie in cutia originala, cu toate cartoanele din interior, cu factura si garantie in original, cu toate accesoriile sau consumabilele incluse in momentul vanzarii, iar produsul sa nu aiba defectiuni sau defecte fizice. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, SHARK TECHNOLOGY SRL va refuza cumparatorului returnarea produsului.

 

·         Daca cumparatorul a folosit vreun consumabil sau deteriorat vreun accesoriu din dotarea aparatului este obligat sa suporte costul acestuia.

 

·         Produsul trebuie sa ajunga la sediul nostru, sa primeasca aprobarea departamentului de service, dupa care contravaloarea produsului va fi virata intr-un cont bancar furnizat de cumparator!

 

 

7. Date personale

Introducerea datelor dumneavoastra personale pe acest site sau comunicarea acestora, prin orice alt mijloc, echivaleaza cu acordul dumneavoastra pentru prelucrarea acestor date in conformitate cu Legea 677/2001. Aceste date nu vor fi folosite de SC SHARK TECHNOLOGY SRL decat pentru scopul finalizarii comenzilor efectuate de dumneavoastra sau pentru primirea de comunicari comerciale din partea noastra (newsletter) in cazul in care, in formularul de comanda, ati acceptat acest lucru. In cazul in care solicitati plata in rate, sunteti de acord ca datele dumneavoastra sa fie comunicate si societatii partenere care va prelucra solicitarea dvs de credit. SC SHARK TECHNOLOGY SRL nu este raspunzatoare de prelucrarea ulterioara a datelor de catre aceste persoane. Potrivit legii, aveti dreptul de acces, interventie si opozitie asupra datelor dvs personale, in conditiile legii 667/2001.

 

8.Garantia de Retur

Garantia acopera aspiratorul, echipamentul sau accesoriul achizitionat si toate partile sale componente, intelegandu-se prin aceasta reparea sau furnizarea gratuita a oricarei piese care reprezinta defecte de fabricatie.

In cazul in care se constata defectiuni datorate exploatarii incorecte a aspiratoarelor sau a echipamentelor BISSELL, beneficiarul va suporta contravaloarea pieselor inlocuite si a deplasarii la interventie.

Nu fac obicetul garantiei acordate aspiratoarelor, echipamentelor, consumabilelor si accesoriilor:

- lucrari si operatiuni de intretinere a aspiratorului sau a echipamentului efectuate la cererea clientului ;

- deficiente estetice ale aspiratorului sau ale echipamentului, cauzate de manipulari neglijente sau accidente ;

In cazul in care inregistrati probleme tehnice cu produsele achizitionate de pe site-ul nostru , ne angajam ca in termen de 48 de ore sa le inlocuim .

Aspiratoarele si echipamentele se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate . Daca produsul achizitionat a fost folosit si desigilat, atunci SHARK TECHNOLOGY nu este obligata sa resituie banii.

Nu se accepta pentru returnare aspiratoare sau echipamente folosite sau care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate etc.

Daca aspiratorul sau echipamentul se returneaza pentru defecte, atunci returnarea produselor se va face pe cheltuiala SHARK TECHNOLOGY SRL, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea . Daca aspiratorul sau echipamentul nu a fost folosit si nici desigilat, dar clientul doreste sa-l returneze din diverse motive, atunci acest lucru se poate face in termen de 14 zile. Clientul este obligat sa suporte transportul aspiratorului sau al echipamentului, iar SHARK TECHNOLOGY SRL va returna banii clinetului sau ii va inlocui produsul cu altul. Acest lucru este valabil DOAR DACA ASPIRATORUL SAU ECHIPAMENTUL NU A FOST FOLOSIT SAU DESIGILAT.

 

9.Transportul aspiratorului sau al echipamentului este gratuit pentru comenzi mai mari de 500 lei in localitatile mentionate aici :

 https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2012/03/locatiiFAN-complet.pdf

 

10. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

www.anpc.ro


Politica de returnare


POLITICA DE RETUR

1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice ( care au calitatea de Consumator)


PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. Nici ANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, acolo se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.


-  Pasul 1: Se completeaza formularul de retur care il veti primi pe mail. Trimiteti solicitarea dvs la sales@vaxromania.ro si noi va vom trimite formularul.

-  Pasul 2: Se trimite produsul (conform punctului 4 - Date returnare) in atentia Departamentului Service/Retur. In pachet trebuie sa puneți o copie  a facturii fiscale de cumparare a produsului  și cererea de retur (cererea de retur  tiparita sau numarul cererii de retur completate in format electronic scris pe o foaie) pentru a putea identifica comanda de provenienta. Este OBLIGATORIU ca produsul sa fie in cutia originala, CU TOATE CARTOANELE DIN INTERIOR, cu toate accesoriile sau consumabilele incluse in momentul vanzaarii, iar produsul sa nu aiba defectiuni sau defecte fizice.
 

Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client ( exclus POSTA ROMANA )respectand pasii mai sus mentionati. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

 

Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).

Dacă produsul comandat nu este ceea ce v-ați dorit îl puteți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport) într-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achiziției, fără invocarea unui motiv și fără penalități.

Produsele vor fi returnate  în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi deduse din prețul produsului

 

 

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @)

 

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.  Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.)
- desigilarea sau instalarea licențelor software;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.

În cazul în care produsul returnat are și urme de uzură și ambalajul original deteriorat sau incomplet, produsul se preia in unitatea Service pentru expertiza si informare cu privire la cotatia de pret in vederea aducerii la conformitate pentru a putea fi repus in procesul de vanzare.

Diminuarea  se aplica la nivel procentual ( intre  5%-10%-25%-50%-100%) 

Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate;
- produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic.

Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala ( din motive de igiena, acestea se accepta retur NUMAI dupa aducerea la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala) etc.

Următoarele categorii de produse se pot returna doar dacă sunt sigilate:


 Consumabile 


@ Art. 14, Alin. 3 : 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

SHARK TECHNOLOGY  S.R.L. (evoMAG.ro) recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate. 

 

2. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor juridice (operatori economici *)

Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa sales@vaxromania.ro
Persoanele juridice au conditii speciale de retur, conform celor de mai jos:

- perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor
- minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnate cu o valoare de minim. 10.000 de lei
- completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu)
- produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditile de la PUNCTUL 3 din politica de retur)
- produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur
 

Returnarea sumelor de bani achitate se va face prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in maxim 30 de zile de la receptionarea returului.
* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

 

 

3. Date returnare

 

Returnarea se va face conform datelor de mai jos :
SHARK TECHNOLOGY S.R.L. - Departament Retur
SOS FUNDENI, nr. 262P, Sector 2, Bucuresti - CP 022320
Telefon : 0212401478 , E-mail : sales@vaxromania.ro
Program de lucru : Luni - Vineri 9 - 17

Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus), prin curierat (recomandat Fan Courier),  sau personal. 
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.


Termenul de procesare al unei returnari, din momentul livrarii coletului de catre firma de curierat, poate varia de la 24 la 72 de ore. 

Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

 

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile  calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

 


spacer

Parteneri
                           


Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

bissellromania.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.