Termeni si conditii
Termeni si conditii de utilizare a magazinului BISSELL ROMANIA
1. Site-ul bissellromania.ro ce comercializeaza aspiratoare,spalatoare
covoare, tapiterie sau pardoseli, mopuri eelctrice cu aburi, consumabile si
accesorii pentru aceste produse si care ofera servicii in domeniu este
proprietate a SC SHARK TECHNOLOGY SRL. Accesarea si utilizarea acestui site
trebuie sa respecte conditiile si termenii descrisi mai jos. Accesand si
afisand acest site sunteti de acord in mod implicit si neconditionat cu
urmatorele prevederi. In acest sens recomandam citirea cu atentie a acestor
Termeni si conditii.
2. SC SHARK TECHNOLOGY SRL isi rezerva dreptul de a modifica si a
adauga noi prevederi fara o notificare in prealabil.
3. Informatiile prezentate pe acest site nu au valoare de oferta
angajanta pana in momentul in care dumneavoastra nu ati lansat o comanda prin
una dintre modalitatile prezentate pe acest site.
4. Site-ul www.bissellroamania.ro prin intregul sau continut: imagini
ale aparatelor si nu numai, texte de prezentare ale aparatelor si nu numai,
logouri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date, apartine SC
SHARK TECHNOLOGY SRL si include informatie protejata de legea copyright-ului.
Referintele la materiale, echipamente si informatie privata apartinand altor
companii, pot fi utilizate doar cu aprobarea expresa a tuturor partilor
implicate.
5. SC SHARK TECHNOLOGY SRL administreaza acest site cu rol
principal in comertul electronic cu aspiratoare,aparate de curatenie,
consumabile, accesorii si echipamente, dar si de a informa, de a fi in contact
cu dumneavoastra. Puteti descarca informatii de pe acest site, dar numai pentru
scop necomercial si numai pentru a o utiliza in interesul dumneavoastra
personal. Transmiterea, modificarea, reutilizarea, publicarea, raportarea sau
utilizarea in orice mod a acestor informatii in scopuri publice sau comerciale,
fara acordul scris al SHARK TECHNOLOGY SRL sau a partenerilor sunt strict
interzise.
Datele de identificare si de contact ale SC SHARK TECHNOLOGY SRL
sunt urmatoarele:
S.C. SHARK TECHNOLGY S.R.L.
Nr. Inregistrare Registrul Comertului: J40/11192/2009,
Cod Unic de Inregistrare: RO 12282843
Conditii legate de comercializarea aspiratoarelor, echipamentelor,
consumabilelor si accesoriilor
Comandarea de produse (aspiratoare, aparate curatenie,
consumabile, accesorii ) prin intermediul acestui site echivaleaza cu
acceptarea de catre dumneavoastra ("Cumparatorul") a prezentelor
Conditii.
1. Pretul aspiratoarelor si al echipamentelor:
Preturile afisate pe site-ul bissellomania.ro includ TVA, iar Taxa
Verde este calculata separat.
Comanda minima recomandata este de 500 lei pentru a beneficia de
transport Gratuit.
2. Vanzarea aspiratoarelor, echipamentelor, accesoriilor si
consumabilelor :
In cazul in care ati ales modalitatatea de plata la livrare,
contractul de vanzare-cumparare intre Cumparator si SC SHARK TECHNOLGY SRL se
considera incheiat la momentul livrarii produselor si platii contravalorii
acestora. Daca valoarea produselor achizitionate este sub 500 ron, SHARK
TECHNOLOGY SRL va percepe o taxa de transport in functie de tarilele firmei de
curierat si de zona in care se face livrarea.
3. Termene de livrare aspiratoare, echipamente, consumabile si
accesorii :
In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate
prin intermediul magazinului de aspiratoare www.bissellromania.ro se incadreaza
intre 2 zile si 5 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii, asta daca
pridusul comandat exista pe stoc. In cazul in care ati optat pentru plata prin
virament bancar, SC SHARK TECHNOLOGY SRL se obliga sa livreze produsele
comandate dupa data la care s-a efectuat creditarea contului nostru bancar cu
pretul produselor. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, SC SHARK
TECHNOLOGY SRL va returna pretul in maximum 3 zile lucratoare in contul bancar
din care aceasta a fost ordonat, cu exceptia cazului in care dumneavoastra ati
fost de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat
prin fax sau e-mail.
4. Taxe transport si ramburs aspiratoare, echipamente,
accesorii, consumabile
In cazul comenzilor cu o valoare minima de 500 RON, SC SHARK
TECHNOLGY SRL va suporta cheltuielile de transport in limita acoperirii firmei
de curierat. In celelalte cazuri, Cumparatorul va suporta cheltuielile pentru
transport. Acestea se pot se factura separat de catre casa de expeditie sau pot
fi incluse in factura pentru produsul comandat. La comenzile in valoare mai
mica de 500 RON, pretul transportului este de aprpx.20 - 35.00 RON. Suma este
valabila pentru orice localitate din Romania in care firma de curierat livreaza.
Exceptie Bucuresti in care costul transportului este de aprox 15.00 Ron.
5. Garantie echipamente
Costurile si riscurile privind transportul produsului la service-ul nostru si ianpoi este intra in sarcina cumparatorului.
Toate echipamentele si aspiratoarele comercializate de magazinul
nostru , beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si
politicilor comerciale ale producatorilor. Conditiile de acordare a garantiei
sunt cele mentionate in certificatul de garantie, de aceea va recomandam sa
cititi cu atentie acest document.
Toate aspiratoarele, echipamentele si consumabilele sunt insotite
obligatoriu la livrare de certificat de garantie. Lipsa certificatului de
garantie al aspiratorului sau al echipamentului trebuie semnalata in maxim 48
ore de la receptia marfii pe email catre www.bissellromania.ro
Persoanele fizice beneficiaza de 24 de luni garantie, iar personele juridice beneficiaza de 12 luni garantie. Garantia acopera defecte de
fabricatie si nu defecte datorate proastei manipulari.
CONDITII GARANTIE:
·
GARANTIA ACOPERA DEFECTE DE FABRICATIE SI NU DEFECTE
DATORATE PROASTEI MANIPULARI!!!
·
DACA APARATUL ESTE MODEL DE
CASA SI SE CONSTATA CA A FOST FOLOSIT PROFESIONAL, GARANTIA NU MAI ESTE
VALABILA indiferent daca este achizitionat pe persoana fizica sau juridica!
·
TRANSPORTUL LA SERVICE SI INAPOI ESTE SUPORTAT DE CATRE
CLIENT!!!
Va rugam ingrijiti aparatele achizitionate de la noi,
curatati bazinele, schimbati sacii si filtrele la timp, curatati periile !!! Daca
aceste conditii nu sunt indeplinite, orice cost al reparatiei chiar daca
aparatul este in garantie va fi suportat de catre cumparator!
PRODUSELE DESTINATE UZULUI CASNIC, DAR ACHIZITIONATE PE
PERSOANA JURIDICA SI FOLOSITE PROFESIONAL, NU BENEFICIAZA DE GARANTIE!
Nu fac obiectul garantiei :
1)
produsele care prezinta
defecte fizice;
2)
produsele utilizate in
conditii neadecvate;
3)
produsele manipulate
incorect;
4)
produsele cu defectiuni datorate
exploatarii incorecte a produsului;
5)
produsele neingrijite ( aparate
murdare sau a caror consumabile nu au fost schimbate la termenul corect ).
6)
Produsele pentru
care s-au utilizat alti detergenti decat cei de la BISSELL sau SEBO sau cei
recomandati si vanduti de firma naostra.
Garantia se anuleaza daca se constata Interventia pentru punerea in functiune sau repararea
echipamentelor de catre alte persoane decat cele autorizate de catre
importator.
Garantia se anuleaza daca se constata interventia pentru punerea
in functiune sau repararea echipamentului de catre alte persoane decat cele
autorizate de catre importator.
Va rugam ingrijiti aparatele achizitionate de la noi,
curatati bazinele, schimbati sacii si filtrele la timp, curatati periile !!!
Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, orice cost al reparatiei chiar daca
aparatul este in garantie va fi suportat de catre cumparator!
6. Returnarea produselor
In conformitate cu OUG 130/2000 privind protectia consumatorilor
la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are
dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara
penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la
primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea
contractului". In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de
mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a
fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata
documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In
cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa
solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
SC SHARK TECHNOLOGY SRL, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra. Rambursarea
pretului catre dumneavoastra nu se va face dupa primirea produsului si
confirmarea emisa de SC SHARK TECHNOLOGY SRL ca acesta este in ambalajul
original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in
perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la
livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de
dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a
verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra. Efectuarea platii
la momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a
produsului, dreptul de denuntare ne mai putand fi exercitat dupa aceasta data.
SC SHARK TECHNOLOGY SRL isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in
care denuntarea unilaterlala este efectuata doar in scopul prejudicierii SC
SHARK TECHNOLOGY SRL.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut
ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in
stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret
rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului,
ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Produsele comercializate de SHARK TECHNOLOGY SRL pot fi returnate in maxim
14 de zile de la data achizitionarii.
·
Pentru a fi returnate este OBLIGATORIU ca produsul sa fie in cutia
originala, cu toate cartoanele din interior, cu factura si garantie in
original, cu toate accesoriile sau consumabilele incluse in momentul vanzarii,
iar produsul sa nu aiba defectiuni sau defecte fizice. Daca aceste conditii nu
sunt indeplinite, SHARK TECHNOLOGY SRL va refuza cumparatorului returnarea
produsului.
·
Daca cumparatorul a folosit vreun consumabil sau deteriorat vreun accesoriu
din dotarea aparatului este obligat sa suporte costul acestuia.
·
Produsul trebuie sa ajunga la sediul nostru, sa primeasca aprobarea
departamentului de service, dupa care contravaloarea produsului va fi virata
intr-un cont bancar furnizat de cumparator!
7. Date personale
Introducerea datelor dumneavoastra personale pe acest site sau
comunicarea acestora, prin orice alt mijloc, echivaleaza cu acordul
dumneavoastra pentru prelucrarea acestor date in conformitate cu Legea
677/2001. Aceste date nu vor fi folosite de SC SHARK TECHNOLOGY SRL decat
pentru scopul finalizarii comenzilor efectuate de dumneavoastra sau pentru
primirea de comunicari comerciale din partea noastra (newsletter) in cazul in
care, in formularul de comanda, ati acceptat acest lucru. In cazul in care
solicitati plata in rate, sunteti de acord ca datele dumneavoastra sa fie
comunicate si societatii partenere care va prelucra solicitarea dvs de credit.
SC SHARK TECHNOLOGY SRL nu este raspunzatoare de prelucrarea ulterioara a
datelor de catre aceste persoane. Potrivit legii, aveti dreptul de acces,
interventie si opozitie asupra datelor dvs personale, in conditiile legii
667/2001.
8.Garantia de Retur
Garantia acopera aspiratorul, echipamentul sau accesoriul
achizitionat si toate partile sale componente, intelegandu-se prin aceasta
reparea sau furnizarea gratuita a oricarei piese care reprezinta defecte de
fabricatie.
In cazul in care se constata defectiuni datorate exploatarii
incorecte a aspiratoarelor sau a echipamentelor BISSELL, beneficiarul va suporta
contravaloarea pieselor inlocuite si a deplasarii la interventie.
Nu fac obicetul garantiei acordate aspiratoarelor, echipamentelor,
consumabilelor si accesoriilor:
- lucrari si operatiuni de intretinere a aspiratorului sau a
echipamentului efectuate la cererea clientului ;
- deficiente estetice ale aspiratorului sau ale echipamentului,
cauzate de manipulari neglijente sau accidente ;
In cazul in care inregistrati probleme tehnice cu produsele
achizitionate de pe site-ul nostru , ne angajam ca in termen de 48 de ore sa le
inlocuim .
Aspiratoarele si echipamentele se pot returna in ambalajul
original si in aceeasi stare in care au fost receptionate . Daca produsul
achizitionat a fost folosit si desigilat, atunci SHARK TECHNOLOGY nu este
obligata sa resituie banii.
Nu se accepta pentru returnare aspiratoare sau echipamente
folosite sau care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate etc.
Daca aspiratorul sau echipamentul se returneaza pentru defecte,
atunci returnarea produselor se va face pe cheltuiala SHARK TECHNOLOGY SRL,
folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea . Daca
aspiratorul sau echipamentul nu a fost folosit si nici desigilat, dar clientul
doreste sa-l returneze din diverse motive, atunci acest lucru se poate face in
termen de 14 zile. Clientul este obligat sa suporte transportul aspiratorului
sau al echipamentului, iar SHARK TECHNOLOGY SRL va returna banii clinetului sau
ii va inlocui produsul cu altul. Acest lucru este valabil DOAR DACA ASPIRATORUL
SAU ECHIPAMENTUL NU A FOST FOLOSIT SAU DESIGILAT.
9.Transportul aspiratorului sau al echipamentului este gratuit
pentru comenzi mai mari de 500 lei in localitatile mentionate aici :
https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2012/03/locatiiFAN-complet.pdf
10. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
www.anpc.ro
POLITICA DE RETUR 1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice ( care au calitatea de Consumator) PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. Nici ANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, acolo se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial. - Pasul 1: Se completeaza formularul de retur care il veti primi pe mail. Trimiteti solicitarea dvs la sales@vaxromania.ro si noi va vom trimite formularul. - Pasul 2: Se trimite produsul (conform punctului 4 - Date returnare) in atentia Departamentului Service/Retur. In pachet trebuie sa puneți o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului și cererea de retur (cererea de retur tiparita sau numarul cererii de retur completate in format electronic scris pe o foaie) pentru a putea identifica comanda de provenienta. Este OBLIGATORIU ca produsul sa fie in cutia originala, CU TOATE CARTOANELE DIN INTERIOR, cu toate accesoriile sau consumabilele incluse in momentul vanzaarii, iar produsul sa nu aiba defectiuni sau defecte fizice. Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client ( exclus POSTA ROMANA )respectand pasii mai sus mentionati. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare). Dacă produsul comandat nu este ceea ce v-ați dorit îl puteți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport) într-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achiziției, fără invocarea unui motiv și fără penalități. Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor. Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi deduse din prețul produsului Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @) Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor. Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt: Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor. Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere: Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia. În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta. Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate. Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate. În cazul în care produsul returnat are și urme de uzură și ambalajul original deteriorat sau incomplet, produsul se preia in unitatea Service pentru expertiza si informare cu privire la cotatia de pret in vederea aducerii la conformitate pentru a putea fi repus in procesul de vanzare. Diminuarea se aplica la nivel procentual ( intre 5%-10%-25%-50%-100%) Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate; Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala ( din motive de igiena, acestea se accepta retur NUMAI dupa aducerea la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala) etc. Următoarele categorii de produse se pot returna doar dacă sunt sigilate: @ Art. 14, Alin. 3 : SHARK TECHNOLOGY S.R.L. (evoMAG.ro) recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate. 2. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor juridice (operatori economici *) Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa sales@vaxromania.ro - perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor Returnarea sumelor de bani achitate se va face prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in maxim 30 de zile de la receptionarea returului. 3. Date returnare Returnarea se va face conform datelor de mai jos : Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus), prin curierat (recomandat Fan Courier), sau personal. Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar. Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Politica de returnare
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.
- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.)
- desigilarea sau instalarea licențelor software;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.
- produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic.
Consumabile
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
Persoanele juridice au conditii speciale de retur, conform celor de mai jos:
- minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnate cu o valoare de minim. 10.000 de lei
- completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu)
- produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditile de la PUNCTUL 3 din politica de retur)
- produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur
* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).
SHARK TECHNOLOGY S.R.L. - Departament Retur
SOS FUNDENI, nr. 262P, Sector 2, Bucuresti - CP 022320
Telefon : 0212401478 , E-mail : sales@vaxromania.ro
Program de lucru : Luni - Vineri 9 - 17
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Termenul de procesare al unei returnari, din momentul livrarii coletului de catre firma de curierat, poate varia de la 24 la 72 de ore.